شیوه های نوین تبلیغات محیطی – آکادمی تبلیغات

دسته بندی :

سلام به همراهان وبلاگ ادنل :
در خدمت شما هستیم با مقاله معرفی شیوه های نوین تبلیغات محیطی ، یکی دیگر از مقالات وبلاگ ادنل.
در بین تبلیغات محیطی برخی از شیوه ها و ابزار های تبلیغاتی قدیمی تر و شناخته شده تر هستند و برخی از شیوه ها جدید تر و به روز تر هستند که ما قصد داریم د راین مقاله به معرفی شیوه های نوین تبلیغات محیطی بپردازیم.

شیوه های شناخته شده تبلیغات محیطی

در کنار معرفی شیوه های نوین تبلیغاتی بد نیست مروری هم بر شیوه های معروف و قدیمی تر تبلیغات محیطی کنیم .

  • بیلبورد های تبلیغاتی
  • استرابورد تبلیغاتی
  • لایت باکس یا بک لایت
  • نمایشگر های تبلیغاتی
  • لمپوست بنرها
  • بالن های تبلیغاتی
  • ماکت های تبلیغاتی
  • عروسک های تبلیغاتی

شیوه های نوین تبلیغات محیطی

در بین انواع ابزارهای تبلیغاتی ، برخی به روز تر می باشند . شیوه های نوین تبلیغات محیطی سبب جذب حداکثری مشتریان می گردد. در زیر به تعدادی از این رسانه های محیطی نوین اشاره می کنیم.

تبلیغات واقعیت افزوده

در مورد واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی چه چیزی می دانید ؟ تا به حال با برنامه اسنپ چت کار کرده اید ؟ یا در اینستاگرام برای خود گوش خرگوش گذاشته اید؟ این ها نمونه هایی از کاربرد های واقعیت افزوده به حساب می آیند.
در تعریف واقعیت افزوده باید گفت که : واقعیت مجازی هر المان و شیئی است که به محیط واقعی افزوده می شود ولی در حقیقت وجود ندارد و تنها از طریق گوشی موبایل ، تبلت ، یا دسکتاپ قابل رویت می باشد.
واقعیت مجازی کم کم جای خود را در بین رسانه های تبلیغاتی باز کرده است. اما جای تکمیل و پیشرفت زیادی دارد. از واقیعت افزوده به شکل تبلیغات محیطی و تبلیغات اینترنتی استفاده می شود.

  • تبلیغات واقعیت افزوده در قالب نمایشگر های تبلیغاتی
  • تبلیغات در نقطه فروش
    برای آشنایی بیشتر با این نوع تبلیغات می توانید به مطلب تبلیغات واقعیت افزوده مراجعه کنید.

تبلیغات واقعیت افزوده

تبلیغات هولوگرافی

در مورد تصاویر هولوگرافیکی تا به حال چیزی شنیده اید ؟ می توان هولوگرافیک را در تعریف زیر گنجاند

هولوگرافی به علم و نحوه ساخت هولوگرام گفته می‌شود. عموما هولوگرام به ثبت تصاویر به دست آمده از یک سطح نور بازتاب شده از یک شیء گفته می‌شود که با ثبت تصویر توسط لنز دوربین کاملا تفاوت دارد. تصاویر به دست امده از طریق هولوگرافی به‌‌منظور نمایش کاملا سه‌ بعدی استفاده می‌شود که تماشای آنها بر خلاف دیگر تکنولوژی‌های سه‌بعدی، هیچ نیازی به استفاده از تجهیزات و گجت‌های مختلف (عینک و یا هدست‌های مخصوص) ندارد.

آی تی ایران

هولوگرافی در زمینه های شغلی مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد . هولوگرافی به تازگی وارد صنعت تبلیغات محیطی نیز شده است. به دلیل جذابیت بصری بالای تبلیغات هولوگرافی ، نرخ بازدید بالایی دارد وتوجه مخاطبان را به راحتی جذب می کند.

تبلیغات هولوگرافی

تبلیغات نورپردازی

یکی از شیوه های نوین تبلیغات محیطی که از جذابیت بالایی هم برخوردار است تبلیغات نورپزدازی با استفاده از پروژکتور ها است. حتما نورپردازی هایی که روی برج میلاد و برج آزادی شده است را دیده اید . نورپردازی تبلیغاتی نیز همانند این نوع نورپردازی ها است .
نورپزدازی روی ساختمان ها و جداره های شهری یا روی زمین و یا سقف انجام می گیرد. نورپردازی به دو شکل دو بعدی و سه بعدی است . و همچنین به صورت یک تصویر ثابت و یا متحرک انجام می پذیرد.
این نوع تبلیغات هزینه های کمی دارد اما تنها در شب قابل اجرا می باشد.
در صورتی که تنها از نورپردازی لوگو برای تبلیغات استفاده شود نیاز به سطوح وسیع مانند ساختمان های بلند مرتبه نیست. این روش نیز مانند سایر روش های تبلیغاتی که در بالا گفته شد به دلیل نوین بودن توجه های زیادی را به خود جلب می کند.

نورپردازی تبلیغاتی
ویدئو مپینگ

ممنون که تا انتهای یک مطلب دیگر از وبلاگ ادنل همراه ما بودید .



منبع
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *