چطوری برای کلینیک زیبایی تولید محتوا کنیم؟
دسته بندی :
برای تبلیغات کلینیک زیبایی همیشه باید هوشیار و دقیق باشیم ، مرتب رقبا رو بررسی کنیم ، مشتریانتان رو تحلیل و بررسی کنید.
فکر کنید چه کسانی به خدمات شما بیشتر نیاز دارند؟ زنان یا مردان؟ زنان علاقهمند به زیبایی یا آنهایی که بهدنبال سرمایهگذاری هستند؟ میتوانید یک گروه مخاطب انتخاب کنید تا تبلیغ فقط به آنها نمایش داده شود.
هدفمند کردن تبلیغات دراینستاگرام و فیس بوک و گوگل بسیار کار ساده ایست و می توانید مشتریان را بر اساس جنسیت و سن و محل زندگی آنها انتخاب کنید.
اما متاسفانه استفاده از این امکانات درایران امکان پذیر نیست.
تبلیغاتتان را هدفمند کنید
هدفمند تبلیغکردن چه مزیتی دارد؟ به کاربری که به خدمات شما نیاز دارد، چند قدم نزدیکتر میشوید؛ یعنی کسی تبلیغ شما را می بیند که واقعاً به آن علاقه یا نیاز دارد.
چه در وب سایت و چه در شبکه های اجتماعی این اصول را رعایت کنید.
- خیلی واضح و مشخص خودتان را معرفی کنید
- پیشنهادی ویژه برای مشتری داشته باشید؛ مثلاً مشاوره رایگان بهازای پرکردن فرم!
- مزایای رقابتی و ویژگیهای خودتان را بنویسید
- نظرات مشتریان قبلی را در صفحه بگذارید (بهتر است این نظرات در قالب ویدئو منتشر شود)
- تصاویر مناسب (ویدئو) از محیط کلینیک بگذارید
- راههای تماس را بنویسید
- تعرفهٔ خدمات را در صفحه بگذارید.
آخرین دیدگاهها