طراحی تبلیغات بنری

تبلیغات بنری چیست؟

دسته بندی :

تبلیغات بنری، اولین فرم از تبلیغات آنلاین غیر رایگان است که در قالب گرافیکی و فرمت‌های مختلف مانند متن، تصاویر، ویدئو و …


در مقابل کاربران ظاهر می‌شود و در صورت کلیک بر روی آن‌ها، مرورگر اینترنت شما را به وب‌سایت تبلیغ‌کننده منتقل خواهد کرد. هدف از تبلیغات بنری، انتقال پیام برند و تبلیغات به بازدیدکنندگان وب‌سایت موردنظر است. این تبلیغات در بخش‌های متمایزی از وب‌سایت‌ها که به‌طور خاص برای تبلیغات در نظر گرفته شده‌اند، ظاهر می‌شوند. این بنرها اغلب به‌صورت مستطیلی هستند و هرچه مستطیل‌ها عریض‌تر باشند نسبت به بنرهای باریک‌تر، تأثیرگذاری بهتری دارند. بنرها می‌توانند به‌صورت ثابت یا متحرک باشند. انتخاب فرمت مناسب برای آگهی‌ها به‌منظور حاصل شدن بهترین نتیجه بسیار مهم است.

انواع تبلیغات بنری چیست؟

تبلیغات Rich media ads
نوعی از آن، ویدئوهایی است که به‌صورت غیرمنتظره‌ای هنگام بارگذاری صفحه، نمایش داده می‌شود و نوع کاربرپسندتر آن‌که مزاحمتی برای کاربر ایجاد نمی‌کند، پخش آگهی‌هایی است که تا زمانی که کاربر با موس روی آن‌ها حرکت نکند، ثابت هستند.

تبلیغات بنری Overlays
تبلیغاتی که در بالای صفحات وب‌سایت ظاهر می‌شوند و با یک کلیک بر روی آیکون close آن تبلیغ، می‌توان آن‌ را بست.

تبلیغات نمایشی Interstitials
آگهی‌هایی که پیش از نمایش محتوای وب‌سایت ظاهر می‌شوند. آگهی‌های تمام صفحه است که بین فعالیت‌های کاربر مانند رفتن به صفحه دیگر وب‌سایت ظاهر می‌شود.

تبلیغات Sponsorship
این فرمت شامل قرار دادن یک لوگو یا برند در طراحی وب‌سایت است. این فرمت می‌تواند از تبلیغات native هم محسوب شود که در جلسات آینده توضیح داده خواهد شد. این تبلیغ با پرداخت توسط تبلیغ‌دهندگان اجرا می‌شود.

اندازه استاندارد هر یک از این فرمت‌ها جهت تأثیرگذاری بیشتر، در زیر آورده شده است:

مستطیل عمودی: 240 × 400 پیکسل
Mobile leaderboard: 320 × 50 پیکسل
بنر: 468 × 60 پیکسل
Leaderboard: 728 × 90 پیکسل
میدان: 250 × 250 پیکسل
مربع کوچک: 200 × 200 پیکسل
مستطیل بزرگ: 336 × 280 پیکسل
مستطیل درونی: 300 × 250 پیکسل
Skyscraper: 120 × 600 پیکسل
Wide skyscraper: 160 × 600 پیکسل
نیم‌صفحه: 300 × 600 پیکسل
Large leaderboard: 90 × 970 پیکسل
Large mobile banner: 320 × 100 پیکسل
بیلبورد: 250 × 970 پیکسل
پرتره: 300 × 1050 پیکسل
البته طراحی اندازه بنر به وب‌سایتی که قصد نمایش تبلیغات شما را دارد و یا سایزهای از پیش مشخص شبکه‌های تبلیغاتی بنر بستگی دارد. هنگام شروع تبلیغات بنری در هر یک از این شبکه‌ها سایزهای مناسب بنر به تبلیغ‌دهنده اعلام می‌شود.

طراحی بهترین بنر های تبلیغاتی خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *